lørdag den 27. juli 2013

Nye grynt (igen)


Det gode ved at tage (Islands-)ringen én gang til ALENE (det er så kun halvdelen, jeg kommer til at tage alene, men nu taler jeg hypotetisk) er hverken værre eller bedre end at tage den første gang sammen med et skiftende medkørselskum, men NOGET ANDET, og tilsammen MEGET BEDRE end summen af de to ture med og uden medkørselskum (jeg blev lige nødt til at skrive ordet igen), og det har at gøre med muligheden for i dén grad (det er i hvert fald mit håb, at det bliver i dén grad) (er det irriterende med alle de parenteser?) at få tekster til at falde på plads, jeg vil ikke forklare nærmere, hvad jeg mener med dét, og så alligevel: det har at gøre med, at teksterne i en vis forstand, som jeg ikke ved nærmere, hvad er fornén (hæ, så I lige det:0), ligger spredt ud over landet, lad mig sige noget andet: Der vil også opstå plads til hele kapitler, der i første rundes huje og hast end ikke fik en chance for at blive luftet: Det er lyseGRØØØØØØNNT/ nye GRYYYYYYNT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar