onsdag den 17. juli 2013

Al den besværlighed. en bekendelse. og en fredfyldt aften.

Uden at gå i detaljer, det vil jeg nemlig ikke, må jeg indrømme at der er andre, og heriblandt mig selv, der det seneste døgn har vist sig langt besværligere, og ikke mindst opkørte, end fætteren, som nu er sendt til Drangey og installeret sammen med Steinn (min eks (der også indgår i de førnævnte andre)) i jagthytten for at fotografere fuglefangeren, som i mellemtiden er sejlet i land og har forvandlet sig til fiskefangeren og netop i skrivende stund tilbyder mig friskfanget torsk en masse og vi drikker en øl og jeg ryger en af de ti mentholsmøger jeg medbragte fra Danmark til fredfyldte aftener som denne, jeg har været i kilden, drengene sover i teltet, ternerne skriger, solen er stadig altid oppe og livet er skønt. Hej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar