onsdag den 31. juli 2013

ÅhGUDDUMILDE: HANSKALOGSÅLÆGGESIKISTEN!!!

og det nu i eftermiddag og jeg er ikke kommet længere end Djúpavogur og det blæser en vild pelikan og jeg ved ikke hvordan jeg undgår at ryge i havet (altså blæse i havet, ikke sidde og ryge smøger i havet hvis det var det du troede jeg sagde, det ville jeg faktisk slet ikke bestræbe mig på at undgå) og jeg er træt og syg og sidder i et varmt kaffihus med kaffe og der er en udstilling om islandske digtere og deres digte i den anden ende af kaffihusid og det kan jeg naturligvis ikke nå at se nu når der er begravelses-action allerede idag, og jeg skal jo også frem til mine børn, ikke at forglemme, der ER i øvrigt sprunget en huldurbarnepige ud af en sten så det var virkelig godt jeg fik fat i de pæne pæne sorte sko, hej og go tur til mig, hold mig nu på vejen!
PS. jeg mødte lige Jussis tante Harpa med en hel flok danske turister, det var et glædeligt møde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar