torsdag den 18. juli 2013

Heeman er Steinns fætter Viggos søn Helgi

(Med fare for at poste af ren og skær trang til tidsfordriv giver jeg efter for min - ikke tilsyneladende nyerhvervede men nyerhvervede tilsyneladende - evne til at fæstne blikket på andet end horisonten uden at blive køresyg når jeg kører i bus:)
Heeman er Steinns fætter Viggos søn Helgi som uden at mæle et ord (eller riste en rune) greb min store lille Björn med én arm og løb op ad den lodrette klippevæg som vi andre rystende og pustende sneglede os op ad med begge hænder knuget om rebet der var fæstnet med jernbolte i klipperne. Fætter Viggos søn Heeman har en søn der er præcist lige så gammel som min Dagur og naturligvis dobbelt så stor. og nu er vi i Borganes hvor jeg kan købe chokolade til mine efter klatringen ømmeømme lårbasser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar