fredag den 28. juni 2013

Nu sagde vi roadtrip

Det er et meget lidt actionpræget roadtrip so far. Det vildeste er velsagtens, at jeg har svømmet de der gode sytten baner i de udendørs svømmebassiner, der ligger en kilometers roadtrip fra Jensenshus. Hanne svømmede fyrre baner. Forskellen på vores atletiske præstationer kan alene tilskrives, at stropperne på min bikinitop blev ved med at falde ned, således at mine bryster med jævne mellemrum kom til syne og måtte tildækkes igen, at jeg i højere grad eksperimenterede med svømmegenrer, herunder rygcrawl, og min utrolig dårlige form. 

Opholdet i Island er en skønsom blanding af alt: Børnelatter, børneskrål, chokolade, detox-te, lejlighedsvis stilhed, vin, udsigt, regnvejr, samtaler, kagespisning, indkøb i alkoholbutikken og lyse aftener og nætter. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar